Některé Sanoky dostaly ve 20. letech jen nové skříně na původních sanokovských spodcích
- byly to vozy č. 3-5, 10,11, 13 a 15.
Info poskytl Tomáš Adámek za toto mu děkují

Rozměry vozu:
Délka skřině 8930 mm
Šířka 2630 mm
Výška včetně nástavby 3540 mm
Rozvor náprav 3800 mm
Hmotnost vozu 10750 Kg

Obsaditelnost:
40 sedících
10 stojicích

Přivod proudu byl týčovým sběračem. Dva trakční motory AB 66
o výkonu 25,7 kW se seriopalarelním řázením. Ovladaní pomoci
kontrolérů o 3+3 stupních jízdy a 6 stupních elektrodynamické
brzdy, pusobici i na solenoidové brzdy vlečných vozů. Později 
některé vozy vybaveny tež dvoukomorovou tlakovou brzdou
systemu Carpenter.

Vyrobce:
Vozy dodáne 1.5.1901 firmou Erste Galizische Maschinen -
Und Waggon Bau A.G., Vormals Kasimir Lipiňski In Sanok
vozy č. 1 - 15.
Na podzím 1901 byly dodané firmou Maschinen -
und waggon - fabriks - A.G. in simmering ve Vídni 
další dva teměř shodné vozy č. 16 - 17.


Info s knihy: Provoz městské hromadné dopravy v Ostravě 1894 - 1994
01.02.2015 10:59:24
labutak

Líbí se vám tyto stránky?

Ano (7155 | 39%)
Ne (5508 | 30%)
http://www.transphoto.ru/
http://www.mhd-ostrava.cz/
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one