V roce 1904 byly objednané a v roce 1905 dodány 4 motorové vozy
od firmy ,,Brünn - Konigsfelder Maschinen Fabrik D. Masch. Und
Waggon Bau Fab. Act. Ges. In Simmering, Vorm. H.D. Schmid" -
kratce Královopolskou strojírnou v Brně. Oproti ,,Sanokům" byly
menší a lehčí.

Delká skřině činila: 7500 mm
Šířka: 2200 mm
Výška včetně nastavby: 3500 mm
Rozvor: 3600 mm
Hmotnost obsazeného vozu činila jen 9500 Kg

Osaditelnost vozu:
6 sedicích ve II třídě, 12 v III třídě a 4 sklopná sedadla na plošinách
a 10 pro stojící cestujicí.

Elektrická výzbroj pocházela od firmy AEG Union Wien.
Trakční motory typu GE 58 A měly výkon 28 Kw, kontroléry jíž měly
5+4 stupně jízdy a 7 stupňu brzdy.

Planované nasazení těchto vozu na trať do Svinova však nesplnilo
očekávání, zejmena Hulvácký kopec se svým původním sklonem
77,3 promile lehké vozy zdolavaly s obtižemi a proto byly do roku
1922 vyžazeny z provou.


Info s knihy: Provoz městské hromadné dopravy v Ostravě 1894 - 1994
01.02.2015 11:00:02
labutak

Líbí se vám tyto stránky?

Ano (7155 | 39%)
Ne (5508 | 30%)
http://www.transphoto.ru/
http://www.mhd-ostrava.cz/
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one